Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT D’ONTINYENT
Seu Electrònica
AJUNTAMENT D’ONTINYENT

PROMECO - Ajudes a l'arrendament de locals i naus

Escut de AJUNTAMENT D’ONTINYENT
Seu Electrònica > PROMECO - Ajudes a l'arrendament de locals i naus

PROMECO - Ajudes a l'arrendament de locals i naus

Des del dia 26/09/2025 fins al dia 10/10/2025

DESCRIPCIÓ

Procediment per a tramitar la concessió d’ajudes destinades al finançament de les despeses d'arrendament de naus i locals destinats a la realització d'activitats econòmiques en el municipi d'Ontinyent, amb la finalitat d'incentivar la implantació de noves activitats empresarials i l'obertura de nous establiments comercials i de serveis que contribuïsquen a la dinamització econòmica i social de la ciutat. 

REQUISITS D’INICIACIÓ

Podran iniciar este tràmit les persones físiques o jurídiques, titulars d'una activitat econòmica al municipi d'Ontinyent, que complisquen els requisits que s'indiquen a l'ordenança reguladora de les ajudes. 

PERIODICITAT

Subjecte a anunci general i convocatòria. 

EFECTES DEL SILENCI

Desestimatori.

TERMINI DE RESOLUCIÓ

El termini màxim per a resoldre la resolució de l'ajuda no podrà excedir de sis mesos des de la finalització del termini de sol·licitud, sense superar el 30 de desembre de l'any de la convocatòria. 

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA

- Formulari de sol·licitud.

- Formulari de manteniment de tercers.

- Certificat electrònic de titularitat del compte emés per l’entitat bancària (en cas de donar d'alta un nou compte bancari o modificar l'existent)

- Còpia contracte d’arrendament

- Certificat de situació censal de la persona sol·licitant

- Relació de despeses justificades 

- Factures acreditatives de les despeses d’arrendament i justificant del seu pagament

ALTRES DOCUMENTS (segons el cas)

- Còpia del DNI (en cas de presentació en paper, sols persones físiques)

- Certificats d’estar al corrent en AEAT i SS (en cas de no autoritzar la interoperabilitat entre administracions)

- Contracte de traspàs de l’activitat (en cas de traspàs)

- Certificat de situació censal de l’anterior titular (en cas de traspàs).

- Acreditació de la nova activitat en el local/nau anterior (en cas de trasllat d’activitat d’un local/nau a altre)

OBSERVACIONS

Tramitació telemàtica obligatòriament per a entitats obligades a relacionar-se electrònicament amb l'administració segons l'art. 14 de la LPACAP, com ara persones jurídiques (SL, SA, SCoop) i entitats sense personalitat jurídica pròpia (CB, SC). En cas de persones físiques, podràn realitzar la presentació telemàtica o presencial. En este últim cas, hauran de descarregar, emplenar i signar els documents normalitzats que estan a l'apartat "Plantilles" i presentar-los en el Registre General de l'Ajuntament, acompanyats de la resta de documentació obligatòria i l'opcional que siga escaient. 

En el cas presencial, el document de manteniment de tercers haurà d’estar signat de forma manuscrita pel titular del compte i per l'entitat bancària. 

En el cas de Comunitats de Béns o qualsevol altre tipus d'entitat sense personalitat jurídica, s'haurà d'aportar un document de manteniment de tercers per cadascuna de les persones que integren dita entitat.

LEGISLACIÓ APLICABLE

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
AJUNTAMENT D’ONTINYENT - P4618600C
Plaza Major, 1
46870 Ontinyent (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen