Este servei permet als establiments comercials la possibilitat d'entregar el paper-cartó de forma senzilla i còmoda, requerint únicament el dipòsit del paper-cartó en la façana de l'establiment comercial, plegat i doblat amb l'objectiu d'evitar que es col·lapsen els contenidors de recollida selectiva desinats a la ciutadania.
De conformitat amb el que s'estableix en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú, tota persona jurídica o física podrà dirigir-se a l'Administració presentant les sol·licituds, comunicacions i escrits que considere oportuns, tan sols deuran complir aquests amb el contingut mínim regulat en dita normativa.
BIENNAL . El servei es prestarà de forma innterrompuda durant dos anys. Després caldrà renovar la sol·licitud d'adhesió.
Segons normativa aplicable.
Formulari de sol·licitud (en cas de presentació de forma presencial, caldrà descarregar la instància, emplenar-la i presentar-la signada pel registre general).
L'adhesió de l'establiment al sistema de recollida porta a porta de cartó comercial, serà vàlid fins el 31 de desembre de 2024.
Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local. Art. 21.1.q).
Normes d'utilització del servei de recollida de cartó comercial porta a porta.