Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT D’ONTINYENT
Seu Electrònica
AJUNTAMENT D’ONTINYENT

URBANISME - Sol·licitud Certificació / Informació en matèria d'urbanisme i activitats

Escut de AJUNTAMENT D’ONTINYENT
Seu Electrònica > URBANISME - Sol·licitud Certificació / Informació en matèria d'urbanisme i activitats

URBANISME - Sol·licitud Certificació / Informació en matèria d'urbanisme i activitats

NOM DEL TRÀMIT

Sol·licitud Certificació / Informació en matèria d'urbanisme i activitats

DESCRIPCIÓ

Aquest tràmit permet sol·licitar informació urbanística, certificat de dotació de serveis, d’infracció urbanística, de conformitat amb l’obertura d’una activitat, del número de policia de locals comercials, industrials i/o de serveis i informes sobre funcionament d’activitats.

DESCRIPCIÓ

De conformitat amb el que s'estableix en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú, tota persona jurídica o física podrà dirigir-se a l'Administració presentant les sol·licituds, comunicacions i escrits que considere oportuns, tan sols deuran complir aquests amb el contingut mínim regulat en dita normativa.

PERIODICITAT

Continua

TERMINI DE RESOLUCIÓ

Segons normativa aplicable

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA

LEGISLACIÓ APLICABLE

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT D’ONTINYENT - P4618600C
Plaza Major, 1
46870 Ontinyent (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen